30 Eylül tarihine kadar e-ticaret paketlerinde indirimleri kaçırmayın!

Satışları Arttırmak için Ürün Açıklamaları Nasıl Olmalı?
E-ticaret sitenizin boyutu ne olursa olsun , ürün açıklamaları e-ticaret işinizde önemli bir rol oynar. Etkili ürün açıklamaları muhtemelen potansiyel müşterileri cezbedebilir . İyi ürün açıklamaları, satın alma kararını potansiyel olarak etkileyebilir. Harika ürün açıklamaları, sonuçta dönüşüm oranlarını iyileştirmeye ve satışları artırmaya yardımcı olabilir .

E-bülten listesine katıl
Haber, duyuru ve kampanyalarımızdan e-posta ile haberdar olmak isterseniz aşağıdaki ilgili alanlara e-posta adresinizi ekleyerek kaydolabilirsiniz.
Satışları Arttırmak için Ürün Açıklamaları Nasıl Olmalı?

E-ticaret sitenizin boyutu ne olursa olsun , ürün açıklamaları e-ticaret işinizde önemli bir rol oynar.

Etkili ürün açıklamaları muhtemelen potansiyel müşterileri cezbedebilir . İyi ürün açıklamaları, satın alma kararını potansiyel olarak etkileyebilir. Harika ürün açıklamaları, sonuçta dönüşüm oranlarını iyileştirmeye ve satışları artırmaya yardımcı olabilir .

Güçlü kelimelerin kullanımı ve A/B testleri dahil olmak üzere teknik ayrıntılar, e-ticaret web sitenizdeki potansiyel bir alıcı ile benzer ürünlere sahip bir rakipten alışveriş yapan müşteriler arasındaki fark olabilir.

İşletme sahipleri, pazarlamacılar ve metin yazarları, ürün açıklamaları yazmanın önemini bilir, ancak hedef kitlenize ulaşmanıza yardımcı olmanın en iyi yolu nedir? En İyi Ürün Açıklamalarını Oluşturma Ürün açıklamalarının işinizi bir sonraki seviyeye taşımanıza yardımcı olabileceğine şüphe yok, ancak ne demeliler? Ne kadar uzun olmalılar? Hangi biçim en iyisidir? Arama Motoru Optimizasyonu (SEO) için ürünlerinizi nasıl üst sıralara taşırsınız?

şte izlenecek bir ürün açıklama şablonu:

1. Yazmadan önce kim, ne, ne zaman, nerede, neden ve nasıl olduğunu düşünün.

Bu yöntem genellikle gazeteciler tarafından hikayelerinde gerçekleri sağlamak için kullanılır ve bir ürün açıklaması hazırlamanın ilk adımıdır.

Bu ürün kimin için? Hedef kitle cinsiyet (yani erkek veya kadın), bir yaş grubu (yani üniversite öğrencileri veya emekliler), bir yaşam tarzı demografisi (yani yeni anneler veya araba tutkunları) veya başka bir tanımlanmış insan grubu olabilir.

Ürünün temel detayları nelerdir? Buna boyutlar, malzemeler, ürün özellikleri, maliyet ve işlevler gibi özellikler dahildir.

Birisi ürünü ne zaman kullanmalı? Günün belirli bir saatinde mi, mevsimsel olarak mı yoksa belirli bir durum için mi kullanılması gerekiyor? Bir ürünün her gün veya yıl boyunca kullanılıp kullanılamayacağını veya kullanılması gerektiğini belirtmek de aynı derecede önemlidir. Bu ayrıntılar, ürünün uzun vadeli değeri hakkında konuşmaya yardımcı olacaktır.

Alıcı ürünü nerede kullanmalı? Arabanız veya eviniz için iç veya dış mekan kullanımı için mi?

Bu ürün neden faydalı veya rakiplerinden daha iyi? Bu, kaliteden değere ve özelliklere kadar her şey olabilir. Ürünlerin müşterilerinize sağlayacağı faydaları düşünün ve görsellerin ürün kopyanızı nasıl tamamlayabileceğini düşünün.

Ürün nasıl çalışır? Bu her ürün için gerekli olmayabilir, ancak hareketli parçaları veya elektronikleri olan herhangi bir şey satıyorsanız olmazsa olmaz bir özelliktir.

Şimdi ürün sayfalarınızı ve açılış sayfalarınızı öne çıkarmanın yollarını inceleyelim.


2. Ürünlerinizi tanımlayacak en iyi formatı belirleyin.

Mükemmel ürün açıklamanızı oluşturmaya başlarken, kullanılacak en iyi formatı belirlemek önemlidir.

Bazı çevrimiçi müşteriler yalnızca web sitelerindeki metinleri taradığından, en önemli ürün ayrıntılarını kapsayan madde işaretlerini kullanmak yararlı olabilir. Madde işaretleri genellikle özellikler (boyutlar gibi) veya kısa ifadeler (özellikler gibi) için kullanılmalıdır, böylece hızlı ve kolay okunur olurlar.

Ne yazık ki, madde işaretleri her zaman bir ürünün hikayesini anlatmanın ve hedef müşterileri çok şeye baktıklarına ikna etmenin en iyi yolu değildir.
Müşterinin duygularını veya hayal gücünü meşgul etmek yerine bir sayfada soğuk ve klinik görünebilirler. Bu yaygın hatalardan ve acı noktalarından kaçınmak için bunun yerine nesir kullanın.

Perakendeciler ürün hakkında bir veya iki paragraf (üç veya daha fazla cümle) yazarak ortamı hazırlayabilir ve alışveriş yapanın bu noktaya kadar hayatlarının onsuz neden eksik olduğunu anlamasına yardımcı olabilir. Göz korkutucu görünebilir, ancak biraz alıştırmadan sonra, ikinci doğa ve hatta (soluk nefese!) eğlenceli hale gelecektir.

Bu, biraz yaratıcı olma ve markanız için bir ses (kişilik ve ton) oluşturma fırsatınızdır. Bir partide olduğunuzu, yeni tanıştığınız birine üründen bahsettiğinizi hayal edin. Gerçekten ne kadar harika olduğunu anlamaları için onu nasıl tanımlarsınız?
Bu marka sesi, dijital pazarlamanızın her yönüne nüfuz eder: sosyal medya, SEO, ücretli arama - her müşteri temas noktası. Benzersiz, ilgi çekici kopya, ürünlerinizi arama motorları ve orijinal içeriğe değer veren diğer pazarlama ortamları için daha alakalı hale getirir.

Genel olarak, dönüşümleri artırmak için ne tür içeriğin onlarla en iyi şekilde konuşacağını belirlemek için önce kitlenizi tanımak önemlidir.
E-ticaret ürün açıklaması formülü çoğu marka için işe yarar, ancak bu yalnızca bir başlangıç ​​noktasıdır. Görsel olarak düşünün. Grafik ekleyin ve ürün resimlerinizi optimize edin. A/B testi kopyalayın ve bu sayfalarda kişiselleşin. Ürün sayfasına yönelik SEO trafiğini iyileştirebilmeniz için popüler terimleri ve güçlü kelimeleri belirlemek için Google Arama Konsolu'na bakın.

İster tişört ister bebek arabası satıyor olun, alışveriş yapan kişiler güvendikleri insanlardan satın almayı sever ve güven oluşturmak, sattığınız ürüne göre değişir.

E-ticaret sitenizi yayınladığını andan itibaren hikayenizi müşterilere anlatmak için resimlerin ve açıklamaların nasıl uyum içinde çalışabileceğini düşünün. Sayısız ürün açıklaması örneği vardır, ancak işletmeniz için en uygun olanı bulun. Kitlenizi tanıyın. Ürününüzü bilin. Ardından, ürün açıklamalarınızla gösterin ve anlatın.

2021-08-27
Home Background Home Background Left